14 juni 2013

Cleaning out my closet

Hallo lieve allemaal.
Ik zat afgelopen week ('s avonds laat) op youtube te surfen toen ik dit filmpje tegenkwam


Ik raakte onmiddelijk geinspireerd door haar en ging al mijn laatjes na. Ik heb, vind ik, echt ontzettend veel flessen bodylotion, douchegel en bussen deo. Ten eerste neemt dat natuurlijk erg veel kostbare ruimte in beslag. Ten tweede hebben producten een houdbaarheidsdatum. Het zou zonde zijn om een product bijna ongebruikt weg te moeten gooien. Ten derde wil ik mezelf leren minder te kopen en gelukkiger te zijn met minder(kopen). Ik ben , en heel veel vrouwen samen met mij, snel geneigd om iets te kopen als ik het leuk vind of als het lekker ruikt. Nodig is het niet want zoals je op de foto hieronder ziet heb ik genoeg voorraad voor een  aantal maanden. Ik zit nu in een paar maanden waarin ik mij moet redden met een klein budget. Ik wil namelijk sparen voor een aantal dingen (hier schrijf ik nog een artikel over), én ben mijn studiefinanciering kwijt. halló zelf huur ophoesten.

Bam. Veel hè? Veel dingen heb ik gekregen, of gekocht van een waardebon van mijn verjaardag of kerst. Ik denk dat ik met deodorant ca. 3 à 4 maanden vooruit kan. qua douchegels minimaal een half jaar. Met de bodylotions kan ik ook wel zeker 3 à 4 maanden vooruit.
Heb jij ook zoveel beautyproducten en maak je deze dan ook allemaal op?

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten