12 juni 2013

Superschattige magneetjes van de Action

Hallo lieve lezers,

Een hele tijd terug had ik een setje magneten gekocht bij de Action omdat ik de cupcakes zo leuk vond, en omdat ik magneten spaar voor op mijn koelkast. Ik heb inmiddels al een aantal gespaard. De disneyland prinsessentoren uit Parijs, één met de Eiffeltoren van mijn moeder uit Parijs, een zeester van Rhodos, een mini canvas met I love you in het zand geschreven welke ik van mijn mama heb gekregen en een aantal hartjes. Nu ook de leuke vrolijke cupcakejes.
Toen ik thuis kwam zag ik dat er op de achterkant ook nog een heel vel met magneetjes zat, kleine ronde. Ik weet nog niet zo goed wat ik hiermee wil. Misschien geef ik ze wel weg.



































Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik ben blij met mijn vrolijke magneetjes. Helaas weet ik de prijs niet meer, maar volgens mij was het minder dan €1,00.

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten