13 juli 2013

shoplogje Sostrene Grene

Hallo lieve lezers,
Ik heb een klein shoplogje voor jullie.
Vanmiddag ben ik eventjes de stad in geweest omdat ik weer eens bij Sostrene Grene wilde kijken.
Dit is wat ik heb gekocht:































De fles heeft een inhoud van ongeveer een liter volgens mij en was €2,31. 
Ik wil graag smoothie recepten met jullie delen. 
De hoeveelheid wordt dan een liter. Ik vond dit een mooie fles om de smoothie in te presenteren en te fotograferen.
Het roze satijnen lint wil ik gaan gebruiken om strikken van te maken en die bevestigen aan elastiekjes en haarclipjes en die wil ik dan verkopen. 
Het kostte €2,16. De lengte kon ik helaas nergens vinden.
Dan mijn favoriet, en een mooie aanvulling voor mijn verzameling, washi tape. 
Ik heb 7 rolletjes gekocht en ze waren €1,02 per stuk. Echt ontzettend goedkoop. 
De kwaliteit is super. ik heb al eerder een rolletje gekocht bij Sostrene Grene en vond hem super. 
In totaal was ik €11,61 kwijt. Niet slecht toch?

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten