4 november 2013

Mijn liefde voor Rosti Mepal

Hallo lieve lezers,

Afgelopen weken heb ik een liefde, én een lichte obsessie ontwikkeld voor de producten van Rosti Mepal. Je weet wel, dat merk waar vroeger je broodbakje en drinkbeker van waren. Tegenwoordig heeft Rosti Mepal veel meer (nieuwe) artikelen op de markt gebracht. I am hooked. Het begon met mijn obsessie voor wit (In een andere post komt hier nog meer over). Ik stond in de blokker en zag ineens een ontzettend mooi wit bakje van Rosti Mepal volumia. Het bakje heeft een inhoud van 650 ml en kost €4,79.

Ideaal dacht ik, voor kwark met fruit en/of muesli of overnight oats. Ik heb het bakje dus direct meegenomen. Daarnaast stond een grote startersset van deze lijn. Ik besloot om de set nog niet te kopen, maar deze te vragen voor kerst. Afgelopen weekend liep ik in de AH en ja hoor, wat kom ik tegen? Juist, artikelen van Rosti Mepal in de bonus. Helaas trof ik de spulletjes in haast alleen maar rood. Gelukkig vond ik een garde met een wit handvat. Hij kostte nu €7,49














En wat had ik nou juist nodig? Een goede garde. Nou liep ik net in de blokker, en wat zie ik daar?
De volumia startersset als folderaanbieding. €19,99. En já dat kan ik dan niet laten liggen. Vooral omdat de verkoopster mij erop attent maakte dat deze niet in het vaste assortiment zit. In de set zitten 6 bakjes: 200 ml, 350 ml, 500 ml, 1 liter, 1,5 liter en 2 liter.



















Mijn set is compleet wit. De bakjes uit de volumia set zijn lekvrij, maar mogen niet in de magnetron.
Ook wil ik alle bewaardozen van Rosti Mepal modula. Want zeg nou zelf, dit staat toch veel mooier en netter in een kast, dan al die losse zakjes pasta en m&m's?





















Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Liefs, Esmée

1 opmerking: