16 december 2013

De "gewoon niet" tag

Bij Josanne van Beautystijl zag ik de "gewoon niet" tag.
Leuk om in te vullen dacht ik. Voor mezelf, maar misschien ook wel voor jullie. Hier komen mijn antwoorden.
Edit: bij de "gewoon niet" tag geef je per onderwerp aan wat of waarom je er niet van houdt.

Eten - Geen vlees, geen vis. Intolerant voor pinda's en banaan, wat heel vervelend is, aangezien dat in heel veel producten zit. Geen satésaus dus of pindakaas. Heel veel smoothies kan ik ook niet drinken. Ook ben ik niet van de Hollandse pot.

Zoetigheid - Af en toe een snoepje vind ik best lekker. Over het algemeen eet ik liever chips, nootjes en kaas. Wat ik het aller vieste vind zijn jawbreakers (bestaan die nog?) Als klein kind werd ik daar altijd kotsmisselijk van.

Kleding – Allerlei felle kleurtjes en printjes. Ik zie vaak mensen lopen met een outfit waarvan ik denk, goh, heb jij vanmorgen je kleding uitgekozen met je ogen dicht (of in het donker)? Sneakers met 3 kleuren, een t-shirt in weer een andere kleur en dan een zalmkleurige broek, met een cognacbruine tas. Nee, dat snap ik niet. Je ziet mij daar niet in lopen.


Muziek - Hardcore, bandjes, rock, metal. Zegmaar wat de mainstream omschrijft als alternatief. Ik vind het meer darkside. Ik word er niet vrolijk van, of ik voel me er niet comfortabel bij, dus vind ik het niet fijn.

Geuren - Bloemige geuren vind ik helemaal niks. alsof je in een bloemenkas hebt liggen rollen. En dan met name rozengeur. Dat vind ik zo ouwelijk ruiken. Waarschijnlijk omdat dat vroeger onder de dames populair was en die dames nu op leeftijd zijn.


Seizoen - Winter, Met koude oren op de fiets, harde wind, natte sneeuw. Je haar wordt pluizig en statisch. Het is altijd schrikken als je met je blote voeten uit je warme bedje op het laminaat stapt. Ik voel mij ook vaak meer down omdat er weinig daglicht is.

YouTube – De shitload aan kwalitatief slechte, niet nuttige filmpjes. Het zou fijn zijn als er veel zou verdwijnen op youtube. Er wordt vooral veel verkeerd getagd. Je zoekt op cupcakes, en krijgt filmpjes over een zaag bijvoorbeeld.


McDonalds - Vies, vet en je wordt er winderig van. Ik lette er nooit zo op tot een vriendin mij erop wees. Ik ben eens op gaan letten en ja hoor, van fastfood krijg je last. Ook ben ik vegetarier, dus eet ik sowieso al weinig.

Personen - Ik las bij Josanne dat ze mensen vervelend vindt die feedback niet oppakken. Waar ik zoveel last van heb in het leven is juist de mensen die MIJ geen feedback geven. Ik vind het ontzettend fijn om te weten hoe ik ervoor sta of dat iemand mij vertelt: hé Esmée ik vind het niet fijn als je dat zegt, of dat kun je beter niet doen. Dan kan ik eraan werken.

Bekende personen - Daar houd ik mij niet zo mee bezig. Ik heb wel een gruwelijke hekel aan Ilse de Lange. Nogal een partij zeurmuziek en overdreven gedrag.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.
Liefs,
Esmée

*foto's komen van weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten