17 december 2013

Mijn wensenlijstje voor Kerst

Hallo lieve lezers,


Elk jaar vieren wij samen kerst bij mijn moeder thuis met ons gezin.
We trekken dan lootjes. Ook schrijven we een gedicht voor diegene over het afgelopen jaar. Soms knap lastig. Helaas heb ik jaren geleden een standaard gezet met een gedicht van 6 A4'tjes lang. Jep.
Nu is het alweer bijna Kerst, de lootjes zijn getrokken en ik heb mijn lijstje ingevuld. Wij hebben dit jaar onze lootjes online getrokken via lootjestrekken.nl. Heel erg handig wanneer je niet dicht bij elkaar woont, én je kunt je lijstje zovaak aanpassen en dingen toevoegen als je wilt. Een wensenlijstje maken vind ik best lastig. Vooral omdat het voor een ander te vinden moet zijn en binnen een bepaald budget moet passen.

 Dit wordt mijn lijstje waar mijn kerstman/kerstvrouw uit kan kiezen, ons budget is €30,- p.p.:

-The bodyshop gift duo mango (bodybutter 50ml en een lipbutter 10ml) €10,-
-Xenos mini cupcake bewaardoos 24 stuks €5,99
-Rosti mepal modula bewaardozen (hoe kan het ook anders)
-Neutral facecream & tonic. Ik heb een gevoelige huid met rosacea, en deze producten lijken mij erg fijn.
-Cacaostrooier van de blokker (2x voor cacao en poedersuiker)
-Womans Health magazine.
-Géén snoep. Ja je leest het goed, ik wil liever geen snoep krijgen met kerst. Ik wil graag 10 kilo afslanken, en ik wil er zelf voor kunnen kiezen óf ik, en wat voor lekkers af en toe neem. Zonde van het geld vind ik ook.

Morgenmiddag ga ik kerstinkopen doen voor degene die ik zelf heb getrokken.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.
Wat vragen jullie voor kerst? Vieren jullie kerst ook met cadeautjes?

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten