25 december 2013

Wit White Weiß

Hallo lieve lezers,

Vandaag wil ik jullie mijn liefde voor de kleur wit laten zien. Wit zorgt voor rust en reinheid in huis. De laatste tijd begin ik wit steeds meer te waarderen. Voorheen koos ik vaak voor zwart, bruintinten en roze. Na een tijd oogde dit voor mij al snel rommelig.
Ik kan mij uren vergapen aan mooie witte interieurs op Pinterest. Wat mij vooral heerlijk lijkt is zo'n lange Ikea pax kastenwand over de gehele lengte van de woonkamer. Je kunt er van alles georganiseerd in opbergen, of juist wegstoppen zodat niemand het ziet. Zo houd je alles uit zicht, wat voor eens schoon en opgeruimd gevoel zorgt. Wil jij nou ook graag meer eenheid en rust in je leefruimte? Vervang dan je meubels door witte en glazen meubilair. Verf de muren in een roomwitte of lichte aardetint en zet ter decoratie witte potten neer met groene kamerplanten.
Voor Iedereen is er een kleur wit. Houd je van alles trak en georganiseerd? Kies dan voor spierwit. Ben je juist meer romantisch of houd je van gezelligheid? Kies dan voor gebroken- of roomwit.






Écht ik ben hier helmaal gek op. Er zitten wat foto's tussen van een heel strak wit interieur, maar ook van een meer gezellig wit interieur.

Van wat voor interieur houd jij?

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten