5 januari 2014

Best chocolate ever

Hallo lieve lezers,

Vandaag wil ik jullie tippen over de allerlekkerste chocoladereep die ik heb ontdekt.
Geen speciale vulling ofzo. Een gewone chocoladereep, of is hij juist speciaal?


Ik vind van wel. De reep heeft geen blokjes, maar rondjes. Op elk rondje staat "Mine". Elk een ander lettertype. Dit vind ik zo ontzettend grappig. De reep is van het merk Hands off. Nooit iets van gehoord. Ook geen reclame over gezien.
Ik zag hem een tijd geleden liggen in het chocoladevak bij de Albert Heijn. De verpakking sprak mij meteen aan. Lekker simpel met allerlei leuke lettertypes. Mijn complimenten aan de ontwerper.


Ziet er leuk uit toch? Ik nam hem mee voor €2,09. Niet goedkoop voor een reep chocolade. Maar hij is het helemaal waard.
De smaak is intens vol. Het is een mix van melk- en pure chocolade. Het romige van melkchocolade gemengd met de volle cacaosmaak van puur. Perféct, als je het mij vraagt.
Hands off steunt het Quality cocoa for a better life programma. Deze organisatie zorgt ervoor dat de cacaoboeren een beter leven krijgen en een eerlijke prijs krijgen voor hun cacao. Carefree eten dus!
Ik zou in de toekomst graag nog meer smaken willen proberen. Maar voor nu is deze mijn favoriet. Geen andere chocoladereep meer voor mij!
Heb jij hem al eens geprobeerd? Zo nee, DOEN.

Liefs,
Esmée

2 opmerkingen: