11 januari 2014

Challenge: Bakken met een muffin bakvorm

Hallo lieve lezers,

Ik heb een challenge voor mezelf bedacht. Elke twee weken plaats ik een recept online wat gemaakt is in een muffin bakvorm. Ik gebruik een muffin bakvorm met 6 vakjes. Elk recept zal dus voor 6 porties zijn, tenzij anders is aangegeven.
Deze challenge heb ik voor mezelf bedacht, omdat ik de bakvorm op meerdere manieren wil gebruiken dan alleen voor simpele (cup)cakejes.
Er zullen gezonde recepten tussen zitten, maar ook recepten die minder gezond zijn. De recepten zullen vegetarisch zijn en zonder banaan of pinda's omdat ik daar niet tegen kan.

In totaal hoop ik dit jaar 20 recepten voor jullie online te plaatsen. Poeh, dat zullen er best veel zijn!
Het eerste recept zal ik op vrijdag 24 januari plaatsen. Daarna zal ik om de twee weken een recept op vrijdag plaatsen. De recepten zullen worden verzameld op een pagina die ik aan ga maken in de balk bovenaan de pagina.
Ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden. 

Liefs,
Esmée

1 opmerking: