29 januari 2014

Haarserum van herbal essences

Hallo lieve lezers,

Ik heb gisteren een heel fijn haarserum gekocht.

Allereerst de geur. Echt hemels fruitig en zoet. De bekende Herbal essences geur.
Ik heb in de winter veel last van statisch haar. Jij ook?
Mijn serum van Henna hairwonder was op, en er waren geen aanbiedingen van in de drogisterijen.
Henna hairwonder vind ik (op het moment van financieel er niet top voor staan) nogal duur. Een tube kost gemiddeld €8,49.
Dit serum kost ik bij de action en kostte mij maar €1,19. Het serum voelt iets zwaarder aan dan de HH, maar gelukkig niet zo vettig als de meeste serums.
In de winter zijn je haarpunten vaak ook wat droger en brozer, omdat je haar langs je sjaal etc. schuurt. Die droge haarpunten zien er niet mooi uit. Dit serum laat je haar glanzen op een natuurlijke manier, geen vette punten dus. Het maakt de haren zachter en makkelijker doorkambaar.
Wat iets minder is zijn de ingrediënten. Siliconen en andere voor mij onbekende ingrediënten. Dit vind ik echter niet erg aangezien je het alleen in de punten smeert. Het komt dus niet op je hoofdhuid terecht.

Ik wilde jullie deze handige en goedkope tip niet besparen. De geur is echt heerlijk en het effect ook erg fijn.
Mocht je hem ook gekocht en getest hebben, laat me dan even weten hoe jij hem vindt.

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten