22 januari 2014

Hands off my chocolate

Hallo lieve lezers,

Vrijdag las ik tussen mijn facebook berichten dat ik een blikje chocolade had gewonnen van het merk Hands Off my chocolate. Superblij was ik natuurlijk, want deze chocolade is heerlijk.

Eerder had ik al de milk meets dark gereviewed. Daarover was ik zéér te spreken. In mijn blikje zit deze ook, helemaal top. Ook zitten er nog twee andere repen in, namelijk friendly dark en melting milk. Een reep pure chocolade en een reep zachte melkchocolade. Daarover moet ik natuurlijk even iets schrijven, aangezien deze ook heerlijk zijn.

- Om een review te lezen over milk meets dark kun je hier klikken.

Melting milk
Deze chocolade smaakt echt heerlijk romig, zoals ik melkchocolade ken vanuit de bakkerij.
Hij smelt lekker weg op je tong. Een hele zachte melkchocolade. Je proeft gewoon dat er gebruik gemaakt is van échte belgische chocolade. Een euroshopper chocoladereep is er niks bij. Die reep durf je na het proeven van deze, eigenlijk niet meer chocolade te noemen. Want laten we eerlijk wezen, die repen proeven gewoon naar suiker met cacao- en melkpoeder.


Friendly dark
Wanneer je een druppel op je tong legt, proef je direct een hele krachtige chocoladesmaak. Hij smelt makkelijk weg op je tong. Chocolade proef je echt wanneer je het laat smelten in je mond. Niet kauwen dus. Je moet wel een beetje van pure chocolade houden wil je deze reep kopen. Hij is wat bitterder en krachtiger dan een melkchocolade. Al vind ik het wel een fijne inkomer voor pure chocolade. Ik heb weleens sterkere pure chocolade gehad. Ik weet dat Hands off ook nog een hele pure reep chocolade verkoopt. Stiekem ben ik best wel benieuwd hoe die smaakt.

De repen kosten per stuk €2,09 en zijn te koop bij Albert Heijn en via ah.nl. Mocht je op Schiphol komen, dan kun je daar ook genieten van een heerlijke reep.

Ik vind het echt heel erg leuk dat ik dit blikje heb gewonnen, en wil Kitty Smeeten, de bedenker van Hands off my chocolate dan ook heel erg bedanken dat ik dit pakketje heb gekregen.
Ben je ook zo gek op deze chocolade? Like dan de facebook pagina van Hands off.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen én dat jullie deze chocolade ook eens proberen. Deze chocolade is namelijk care-free. Hands off sponsort het Quality cocoa for a better life programma dat ervoor zorgt dat cacaoboeren een beter leven krijgen. Daar moeten wij als consumenten aan meewerken.

Ik neem nog een stukje.
Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten