28 februari 2014

Essusweetslife heeft een Etsy shop !

Hallo lieve lezers,

Ik heb onlangs een Etsy shop aangemaakt om het verkopen van mijn cupcakeprikkers te versnellen/verbeteren. Ik vind het echt superleuk om een klein "bedrijfje" te hebben in mijn vrije tijd. Mocht je zelf een idee hebben voor een ontwerp die je graag zou willen hebben, bijvoorbeeld: "Hoera Kim is 10 jaar" of "50 jaar getrouwd" dan mag je daar altijd een verzoekje voor doen via essusweetslife@hotmail.com. Ik zal dan kijken wat er mogelijk is.

Een aantal setjes cupcakeprikkers die onder andere via etsy verkocht worden:



Er zullen nog meer toegevoegd worden naarmate ik meer soorten gemaakt heb.
Naast deze prikkers verkoop ik nog steeds deze cupcakeprikkers via de mail. Mocht je interesse hebben, stuur dan een mailtje naar essusweetslife@hotmail.com met de nummers van het desbetreffende setje.
En neem vooral even een kijkje in mijn etsy shop. Betalen in mijn etsy shop kan via Paypal of creditcard.

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten