10 februari 2014

Extra: Wat willen jullie graag zien?

Hallo lieve lezers,


Soms ben ik een klein beetje inspiratieloos. Ik zie wel dat er een aardig aantal bezoekers langskomen, maar er zijn maar enkelen die reageren. Daarom vraag ik mij af waarnaar jullie op zoek zijn en of jullie tevreden zijn met wat ik online plaats. Zijn jullie bijvoorbeeld geinteresseerd in (gezonde) recepten? Vinden jullie mijn fashion artikelen leuk? Tot nu toe vind ik al mijn artikelen zelf erg leuk en leerzaam, vooral voor mezelf zorgt het voor een handig overzicht, bijvoorbeeld de serie Garderobe musthaves + uitbreiding.
Dus een oproepje aan jullie, wat willen jullie graag lezen?

Liefs,
Esmée

1 opmerking:

  1. Een recept van die lekkere tiramisu cupcakes! Of inderdaad gezonde recepten.

    BeantwoordenVerwijderen