23 februari 2014

Girl crushes

Hallo lieve lezers, Er bestaan zulke mooie vrouwen op deze wereld. Ik heb een aantal girl crushes. Vrouwen die ik ontzettend mooi vind. Toen ik de film The wolf of wallstreet keek werd ik steeds geboeid door de vrouwelijke hoofdrolspeelster, Naomi. Zij bracht mij de inspiratie voor deze blogpost. Laat ik daarom ook maar met haar beginnen.

Margot Robbie - 2 Juli 1990, is een Australische actrice. Staat bekend om haar rollen in Pan am, About time en Wolf of wall street. Margot heeft een prachtig gezicht én een mooi lichaam. Volgens mij is ze een echte natural beauty.

Emma Stone - 6 November 1988, is een hilarische Amerikaanse actrice. Bekend van de films: Crazy stupid love, Easy A, The amazing Spiderman, The help en Gangster squad. Wat ik zo leuk vind aan Emma Stone is haar humor. Dit zie je in vrijwel elke film terug.

Leighton Meester - 9 April 1986, is een Amerikaanse actrice en zangeres. Bekend om haar rol in Gossip girl, maar ook The roommate, Monte Carlo en The Oranges. Ik vond haar rol in Gossip girl écht top. Ook props aan de styliste voor haar rol. Prachtige brunette.

Lana del Rey - 21 Juni 1986, is een Amerikaanse singer-songwriter. Bekend van de liedjes; Video games, National anthem, Born to die, Ride en Summertime sadness. Haar lippen zouden opgespoten zijn, maar dit vind ik helemaal niet erg. Sowieso ben ik niet tegen cosmetische chirurgie. Lana del Rey heeft ontzettend mooi haar en een lief gezicht. Ik heb fases waarin ik gek ben op haar muziek.

Lauren Conrad - 1 Februari 1986, Is een Amerikaanse Tv-ster, mode-ontwerpster en auteur. Bekend van Laguna beach, maar vooral The Hills. Heeft meerdere boeken op haar naam staan waaronder; L.A. Candy, Sweet little lies, Sugar and Spice en Style. Toen ik jonger was werd ik redelijk vaak met Lauren vergeleken. Een ontzettend groot compliment! Lauren heeft een geweldig gevoel voor stijl. Ze is dan ook een groot voorbeeld voor mij.

Dit waren mijn 5 girl crushes. Heb jij een een girl crush?

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten