20 februari 2014

Mijn ambities

Hallo lieve lezers,

Heb jij ambities? Ik wel. Ambities hebben vind ik ontzettend belangrijk. Je kunt ze ook dromen of doelen noemen. Dingen die jij waar wilt maken, voornamelijk op zakelijk gebied. Ambities kunnen van alles zijn. Ik wil jullie vertellen wat mijn ambities zijn.


Ik wil een eigen kook/bakboek schrijven. Het lijkt me ontzettend tof om al mijn favoriete recepten te perfectioneren, fotograferen, uitwerken en te bundelen.

Al een paar jaar heb ik het geniale (denk ik) plan om een eigen banketbakkerij te beginnen hier in Groningen. Om een klantenkring op te bouwen vóórdat ik met de bank om tafel ga, moet ik eerst een fijn appartementje hebben met een goede keuken waarin ik dingen op bestelling wil gaan maken. Dáárvoor moet ik dan weer eerst een fulltime baan hebben.

Ken je filofax? Dit is een peperduur agendasysteem wat in Amerika veel gebruikt wordt. Ik heb ideeën om zelf zo'n systeem te laten maken, aangezien ik een aantal verbeter én ontwikkelingspunten heb bedacht. Een agenda/planner/organizer die je zelf kunt customizen. Met allerlei handige accessoires om ervoor te zorgen dat je alles goed bij kunt houden. Kent iemand, of weet iemand met wat voor bedrijf ik hiermee om tafel moet?

Martha Stewart is in Amerika ontzettend populair. Ze kan goed koken, is creatief en goed in en om het huis. Een ideale huisvrouw dus. Martha Stewart heeft een talkshow over al deze dingen. Het lijkt me ontzettend tof om de Nederlandse Martha Stewart te worden. De hele dag keukenapparaten uittesten, knutselen, bakken etc. Praten over gezonde voeding en sporten lijkt me ook erg belangrijk.

Zo, dat zijn volgens mij wel genoeg ambities voor de aankomende 20 jaar. Heb jij veel ambities? Wat wil jij graag worden, of heb je je droombaan al?

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten