21 februari 2014

Mijn favoriete youtube kanalen

Hallo lieve lezers,

Minimaal één keer per dag check ik mijn youtube feed om te kijken of er nog leuke filmpjes zijn verschenen in mijn abonnementen. Ik volg veel kanalen, maar heb een aantal favorieten. Kijk je mee?

Clean my space

Op dit kanaal vind je ontzettend handige schoonmaak en opruimtips. Ook gooien ze er vaak een snufje humor bij wat het lekker luchtig maakt.

Communitychannel

Natalie Tran is echt geniaal. De filmpjes die ze maakt zijn exact mijn humor. Ze stelt kritische vragen over dagelijkse dingen.

Home Organizing by Alejandra.tv

Het huis van Alejandra is echt een droom. Alles heeft een plekje en is perfect georganiseerd en daarom makkelijk om schoon te houden. Het lijkt me ook heerlijk om haar baan te hebben.

Laura in the kitchen

Deze Italiaanse dame maakt de meest geweldige recepten. De gerechten zijn niet moeilijk te maken en ideaal voor vrienden en familie die op bezoek komen.

Stuk tv

Deze gasten zijn lekker gestoord. Elke week plaatsen Giel, Thomas en Stefan op woensdag een nieuwe video online. Waar gaan de video's over? De kijkers bepalen wat ze moeten doen.

Tone it up

Veel van mijn work-out moves heb ik gestolen van deze prachtige vrouwen. Geen saaie crunches of een halfuur op de crosstrainer, maar een fullbody workout.

Anna akana

Anna Akana is wat serieuzer dan Communitychannel. Ze bespreekt ook vaak serieuze onderwerpen. Ze is de vriendin van Ray William Johnson. Anna schrijft ook zelf verhalen/scenario's en verfilmt deze. Erg leuk!

Wat zijn jouw favoriete kanalen en welke moet ik zeker zien?

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten