17 februari 2014

Nieuwe lay-out

Hallo lieve lezers,

Dit weekend ben ik even bezig geweest voor een nieuwe lay-out.
De achtergrond was me iets te psychedelisch geworden en ook over de banner en het lettertype was ik niet helemaal meer tevreden. Behoefte aan rust en simpliciteit denk ik.

Mijn achtergrond heb ik gemaakt via colourlovers. Dit is een leuke site waarmee je zelf patronen kunt creëren, maar ook bestaande patronen in kunt kleuren.

Ook heb ik gekozen voor een simpeler lettertype. Ik vind het soms leuk om een uitroepteken achter een zin te zetten, bij het vorige lettertype leek dit meer op een l of hoofdletter i.

De banner was ontzettend simpel om te maken. De naam met een leuke border/rand eromheen in paint. Simpel kan zó leuk zijn.

Dit was de oude lay-out. Ook leuk, maar toe aan verandering!

Ik hoop dat jullie de nieuwe lay-out leuk vinden. Het lijkt me leuk om mijn lay-out bij bepaalde seizoenen of rond feestdagen te veranderen. Zouden jullie dit leuk vinden of moet ik gewoon eens in de zoveel tijd mijn lay-out veranderen?

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten