8 februari 2014

Tip: sportkleding bij Lidl

Hallo lieve lezers,

Ik heb bijna drie jaar bij Lidl gewerkt. Ik vond de non-food aanbiedingen altijd erg interessant. Er zitten vaak leuke bakspullen tussen, maar ook spullen voor het sporten. Mijn sportschoenen heb ik twee à drie jaar geleden gekocht voor iets van 20 of 25 euro. Ze lopen nog steeds goed. Ik loop niet hard dus ik heb geen hele dure, bij mijn voeten passende schoenen nodig. Ook heb ik een setje met fitness gewichtjes. Pols en enkelgewichtjes van beide 0,5 kg en twee dumbells van 1 kg. Wanneer je graag thuis sport en dingen als tae-bo, steps, zumba etc. doet, zijn deze gewichtjes ideaal om je workout iets zwaarder te maken en je spieren uit te dagen. Dit setje is meestal begin januari en rond de zomer verkrijgbaar.
Lidl heeft vanaf aankomende maandag ook hele leuke sportkleding te koop.

Deze sportcapri's vind ik heerlijk. Het enige nadeel in de winter is dat ik een joggingbroek erover heen moet doen op de fiets en dat ik de dag ervoor toch echt mijn benen moet scheren. Soms kom ik daar echt achter vlak voordat ik wegga en raak ik in lichte paniek.
Ze zijn verkrijgbaar in de maten S-L en kosten €6,99. Ik ga ze denk ik allebei aanschaffen.
De sportshirts lijken mij ook ideaal. Lekker losvallend en een hogere halslijn. Ik vind het ontzettend vervelend als ik steeds mijn shirt op moet trekken omdat ik anders teveel inkijk heb.
De shirts zijn gemaakt van een goed ademend materiaal zodat je zweet wordt afgevoerd. Ze zijn verkijgbaar in de maten S-L en kosten ook €6,99

Heerlijk. Sportsokken ! Ik weet niet waarom maar ik vind sportsokken altijd heerlijk zitten. Ze zitten strak om je voeten, maar lekker los bij je tenen. Ik heb echt een rare relatie met sokken en ben er aardig kieskeurig in. De sokken zijn verkrijgbaar in een lang model (waarom?) en een kort model. Het lijkt erop dat het een soort one size fits all sok is die past van maat 37 t/m 42. Voor een setje van twee paar sokken betaal je €2,99. Geen geld.
Ik weet niet of dit wat is en of deze sportbeha's goede ondersteuning geven. Ze zien er in ieder geval wel erg stevig uit met de brede tailleband. Verkrijgbaar in de kleuren roze en paars in de maten S-L. Eén sportbeha kost €5,99

Ook zijn er sportkleren voor de heren verkrijgbaar en allerlei sportattributen. Kijk even op Lidl.nl voor alle andere spullen. Nogmaals, de artikelen zijn verkrijgbaar vanaf maandag 10 februari.

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten