15 maart 2014

De too much information tag. TMI

Hallo lieve lezers,

Door Josanne van Beautystijl werd ik getagd om deze tag in te vullen. 
De too much information tag. Leuk voor mensen die graag meer van mij willen weten dan alleen de standaard dingen. Ik ben al mijn hele leven gek geweest op quizzen en vragenlijsten in te vullen, geen probleem voor mij dus deze tag.  
 
1. Wat draag je?
Een zwarte joggingbroek omdat ik geen normale broek over mijn gips kan krijgen, Een ontzettend preppy blouseje met peter pan kraagje van New Look en een zwart cardigan vestje van de Hema.
2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Ik denk het. Al heb ik nog geen relatie gehad en ik dus niet zeker weet of die gevoelens wel tellen als verliefdheid.
3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Alle break-ups zijn volgens mij vervelend.
4. Hoe lang ben je?
165 cm.
5. Hoeveel weeg je?
Iets teveel voor mijn lengte. Ik was voor mijn ongeluk 3 maal per week aan het sporten en mijn gewicht was langzaam aan het dalen. Helaas lukt dat aankomende maanden niet.
6. Heb je tattoo’s?
Nee, nog niet.




7. Heb je piercings?
Ik heb van mijn elfde tot mijn veertiende een neuspiercing gehad. Hoewel dit een piercing genoemd was, was dat officieel niet zo. Deze werd met een oorbelpistool geprikt. Ook heb ik sinds mijn 15e een navelpiercing. Helaas is deze best scheef en uit gaan groeien. Hij hangt nog aan een klein velletje. Creepy, yes! Het was leuk geweest als ik er ook een platte buik bij had gekregen.
8. OTP?
Blair Waldorf & Chuck Bass.
Intense liefde, niet saai.
9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Exact hetzelfde als hierboven.
10. Wat is je favoriete serie?
Ik ben een groot fan van de Keuringsdienst van waarde. Al is dit eerder een gedocumeerd programma dan een serie.
11. Wat is je favoriete band?
Oh help, ik houd helemaal niet van bandjes! R.E.M. en Wham vind ik wel leuk. Ik heb een oude ziel.
12. Wat mis je?
Ik wil nog ontzettend graag een Versapers hebben. Mocht iemand van Versapers dit lezen, ik wil hem graag voor jullie testen, reviewen en reclame maken!





13. Wat is je favoriete liedje?
Ik denk dat ik voor TLC - No scrubs ga, die zing ik graag mee.
14. Hoe oud ben je?
20 lentes jong. 7 September word ik 21.
15. Wat is je sterrenbeeld?
Maagd
16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Eerlijkheid vind ik ontzettend belangrijk. Zonder eenzelfde humor kom je bij mij ook niet ver.
17. Wat is je favoriete quote?
Never give up. Aan deze quote moet ik mijzelf helaas te vaak herinneren, maar het helpt me wel.
18. Wat is je favoriete acteur?
Steve Carell
19. Wat is je favoriete kleur?
Goud, Teal, wit en donkerbruin
20. Harde muziek of zachte muziek?
Oeh lastig, ik ga voor hard omdat ik dan heerlijk mee kan blèren.
 
 

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Mijn bed, Ik ga dan even een dutje doen en sta daarna weer op met frisse moed.
22. Hoe lang douche je?
Het liefst kort. Toen ik nog een puber was vond ik het fijn om heel lang onder de douche na te staan denken. Ik kan mij nu niet meer indenken dat ik een half uur onder de douche zou staan.
23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
30 minuten tot drie kwartier zonder ontbijt. Voor mijn ontbijt reken ik 15 minuten extra, tenzij ik de avond ervoor een sapje of smoothie heb klaargemaakt.
24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee
25. Wat is een turn-on?
Een man die mijn voeten kan en wil masseren.
26. Wat vind je een afknapper?
Slechte beheersing van de Nederlandse taal. Wat mijn irritatielevel het ergste triggert is verkeerd gebruik van betrekkelijke voornaamwoorden. Als de vraag "wat zijn jou hobbies?" komt, dan krijg ik rillingen. Ook het woord "hobby's" is verkeerd geschreven. Veel mensen kennen het verschil tussen "hun" en "hen" ook niet.
27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Om kookvideo's en make-up tutorials te gaan maken in de toekomst.
28. Heb je angsten?
Ik ben clithrofobisch. Dat is de angst om opgesloten te zitten of in benauwde ruimtes. Je zult mij denk ik nooit bij een concert tegenkomen. Clithrofobie lijkt trouwens erg op Claustrofobie. Ik heb geen last van een lift (kleine ruimte) tenzij deze vast komt te zitten. Dan schiet ik in de paniek en begin ik te hyperventileren en is er grote kans op flauwvallen. 






29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Het feit dat het herstel van mijn voet VEEL langer gaat duren dan wij in eerste instantie dachten. Ik had gedacht en gehoopt dat ik na één week wel weer voorzichtig zou kunnen lopen. Inmiddels zit ik al 4,5 week bij huis. Dit maakt mij soms wat weemoedig en verdrietig.
30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Vanmorgen tegen mijn moeder aan de ontbijttafel. Ik ben even een paar daagjes op bezoek bij mijn ouders en word goed verzorgd.
31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
De naam van mijn blog.
32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
50 tinten vrij, vorig jaar zomer. Slecht he? Ik ben niet meer zo'n boekenwurm als eerder.
33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Body of proof. Zaterdagavond is mijn favoriete crime avond. The Mentalist, Body of proof en Law and order.
34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Met mijn moeder.
35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Best friends. 
 



36. Wat is je favoriete eten?
Hele oude stukjes kaas en maiskolven bedolven onder boter en zout (of blue band)
37. Waar wil je nog graag naar toe?
Een roadtrip door Florida, een hele zomer lang door Italië toeren, een zonnige vakantie van twee weken naar Turkije, New York, London en duiken op een Caraïbisch eiland bij zwarttip rifhaaien.
38. De laatste plaats waar je was?
Ik ben op dit moment in Sneek, bij mijn ouders.
39. Heb je een crush?
Nee
40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Vorig jaar Augustus volgens mij. Wat lang geleden!
41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Dat moet ook een hele lange tijd geleden zijn.
42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Perzikjes van Haribo en biggetjes van Katja. Ook ben ik gek op de cassissmaak van Redband snoep.
43. Welke instrumenten speel je?
Ik heb vroeger blokfluitlessen gehad. Hier kan ik een aantal korte liedjes op spelen. Ook kan ik hele kleine stukjes op de piano. Geen instrument die ik écht kan bespelen helaas.
44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn Fossil horloge. Helaas nog geen ring om mijn vinger, haha.








45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Ik heb vier jaar lang klassiek ballet gedaan en gedanst op spitzen. Daarna heb ik nog een blauwe maandag bij een freestyle dansgroepje gezeten en sindsdien alleen maar wezen fitnessen. Graag zou ik nog willen gaan paardrijden.
46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Dat willen jullie denk ik niet weten. Hele foute muziek van Immorales en K-liber. Jeugdsentiment haha.
47. Wat is je favoriete openingszin?
Hey, wat heb jij mooie wenkbrauwen. Die heb ik weleens gehoord én vind ik origineler dan "wat heb je mooie ogen".
48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Hmm, ik zal dat niet tegen een jongen zeggen haha.
49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Mijn hele leven is één lange chillparty. Vrijdagavond kwam mijn huisgenootje gezellig bij mij zitten (ze is in slaap gevallen op mijn bed)
50. Wie geef je de tag door?
Sophie van mintsandmangos.nl én Ilona van www.weheartfit.nl

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Liefs,
Esmée

3 opmerkingen:

  1. roadtrip door Florida is een aanrader. was mijn mooiste vakantie ooit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mmmmmmmm, mooi sexy gipspootje , je hebt ook mooie teentjes xxxxx.

    BeantwoordenVerwijderen