29 maart 2014

Shoplog: National Glamour day

Hallo lieve lezers,

Vandaag ben ik met een vriendin wezen winkelen in Groningen.
Het was echt ontzettend mooi weer om te winkelen. 'S morgens had ik al een aantal dingen besteld op internet om later uitverkochte artikelen te voorkomen. Online bestellen kan best lastig zijn. Je weet niet hoe het staat. Van het broekje en de kokerrok heb ik daarom ook twee maten besteld om te kijken wat beter zit.

Het leuke paasschaaltje met haas als deksel van H&M €5,56
Deze lekkere losse trui lijkt me leuk om interessanter te maken met hartjes op de ellebogen of iets langs de halslijn H&M €7,00

Een leuk zwart shortje voor de zomer H&M €11,96
Op dit witte t-shirt wil ik een transferprint maken. H&M €7,96
De bikini heb ik ook kunnen scoren. Beide H&M. Het topje was €10,36 en het broekje €7,96

Een luchtige wit jurkje staat ook bij de Garderobe musthaves. Deze van H&M lijkt mij erg leuk €23,96.
Deze (denk ik) prachtige kokerrok was nu €19,96
Een maxiskirt is ook erg fijn voor de wat koelere zomerdagen. Deze kost €11,96

Bij Asos heb ik helaas maar twee dingen kunnen scoren. Ik wilde ook ontzettend graag de simpele zwarte sandaaltjes, maar helaas waren die in mijn maat natuurlijk al uitverkocht om 8 uur 's ochtends. Balen dus. Gelukkig heb ik wel deze pumps kunnen scoren voor €50,57 en deze leuke strik voor €8,99. Ik hoop dat de pumps goed zitten en lekker lopen. Ze zien er in ieder geval prachtig uit.

Bij Costes heb ik twee basic overhemdblousejes besteld. Beide kostten nu €20,00. De witte blouse wil ik graag dragen met de zwarte strik en de kokerrok, of met het zwarte shortje en een rode panty met mijn ugg loafertjes. Nu nog op zoek naar een rode haarband.


Ook heb ik bij Mango deze nette zwarte shopper gekocht €7,99. Hij lijkt me erg mooi en handig als strandtas, maar kan ook voor een paar boodschapjes gebruikt worden. Soms past ook niet alles in mijn eastpak koffertje wanneer ik wegga. Ik kan dan wat extra spulletjes in deze tas meenemen. Ik loop namelijk vaak rond met plastic tassen, wat niet zo chique staat. Er zit een heel handig klein tasje bij voor contact geld en wat kleine frutsels, zodat je deze niet kwijtraakt. Je zou ook de tas op kunnen vouwen en in dit tasje kunnen doen.
Helaas heb ik het zwarte LBD jurkje van Esprit niet kunnen bemachtigen. Ik ben ook de donkerblauwe lage Allstars vergeten te bestellen, stom stom.


Bij de Bodyshop heb ik de heerlijke blueberry bodybutter €12,80, de perzik lipgloss €5,60, een vitamine E maskertje €2,- en een desinfecteergel met de satsuma geur €3,20 gekocht.


Ik kreeg ook samples van de early harvest raspberry lijn die binnenkort uitkomt. Ik kan jullie alvast verklappen dat deze geur écht goddelijk is. Er komt binnenkort ook een lijn bodysorbets waarvan ik een sample mee kreeg in de geur strawberry. Ik vroeg om het bekende handige spateltje die de verkoopsters gebruiken om producten door klanten te laten testen. Zo blijven mijn potten bodybutter schoon en goed, heel fijn!


De Six wilde ook een graantje meepikken van de hogere verkoop en bood daarom óók 20% korting op alles aan. Ik kwam deze leuke dingen tegen: gouden scheepsknopen oorbellen voor €3,16, ik ben mijn pareloorbellen kwijtgeraakt, daarom dit setje nieuwe parels voor €3,16 en deze ring voor €3,96. Ik kwam er later achter dat ik de ring prima op twee manieren kan dragen. Het achterkantje lijkt op een zegelring. Deze ring matcht trouwens met de pootjes van mijn zonnebril. Ik heb ook een chain ketting waar hij leuk bij past.

Dit leuke lichte spijkerjasje kocht ik bij Vero Moda (het jasje is van Only) voor €22,45. Het spijkerjasje is van een heerlijke stretch jeansstof waardoor hij comfortabel bij de bovenarmen zit. Vaak vallen jasjes op die plek erg strak bij mij.

Dit waren alweer mijn aankoopjes. Achteraf bedenk ik mij dat ik nog allerlei andere dingen erbij had kunnen en willen kopen. Eén dag (per jaar) is gewoon véél te weinig Glamour! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Wat hebben jullie geshopt?

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten