31 maart 2014

The Bodyshop blueberry bodybutter

Hallo lieve lezers,

Eergisteren zagen jullie deze bodybutter al voorbij komen in mijn shoplog van de National Glamour day.

Deze bodybutter is van een redelijk nieuwe geurlijn, de special edition blueberry geur.
Toen ik een paar weken geleden deze geur voor het eerst rook wist ik absoluut zeker dat ik deze moest gaan scoren op de National Glamour day met 20% korting. Uiteindelijk bleek zelfs dat bij aankoop van vier producten, je 40% korting kreeg en daardoor deze butter slechts €9,60 kostte, wauw.

Hmm een nieuwe pot superzachte butter. De blueberry bodybutter ruikt echt naar een romige smoothie met blauwe bessen, erg natuurgetrouw. Ik ben zelf echt gek op deze zoete fruitige geurtjes. Ik zeg altijd Je houdt van The Bodyshop of je bent van de Rituals geurtjes.

Om het effect van de bodybutter goed te laten zien heb ik een klein beetje op mijn hand gesmeerd. Links zie je mijn droge (nog winter) hand. Rechts zie je mijn hand na het inmasseren van de bodybutter. Ik kende het effect van de butters al, omdat ik de heerlijke geur vineyard peach al in mijn bezit heb.

Ben jij nu ook benieuwd geworden naar deze heerlijke geur? De verkoopprijs is €16,00 Je kunt hem aanschaffen in de winkel of online. In deze lijn zijn ook nog verkrijgbaar: een bodylotion, een showergel, een bodyscrub en een lipbutter.

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten