20 maart 2014

Wishlist: Zara Home

Hallo lieve lezers,

Door mijn artikel van gisteren stuitte ik op de website van Zara Home.
Ik kan de woorden niet vinden om te omschrijven hoe mooi ik alles vind.
Daarom heb ik via mijn Pinterest account een speciaal bord aangemaakt om alle items die ik leuk vind te verzamelen. Kijk je mee?

 -Ik vind het mooi om over het voeteneinde van het bed een decoratieve sprei te leggen. Deze sprei is wit en heeft een gequilte bloemenprint in vakken.
-Deze twee waterglazen vind ik ontzettend mooi. Het gouden patroon op het linkerglas zorgt voor een chique uitstraling.
-Deze gouden doos lijkt me prachtig voor sieraden of andere kleine spulletjes.
-Ik erf ooit (hopelijk nog lang niet) van mijn Opa en Oma een klein buikkastje. Wanneer ik die krijg wil ik hem graag hoogglans wit verven en de knoppen vervangen. Deze knop vind ik erg mooi.
-Ik volg een instagram account van een (zweeds?) meisje. Zij heeft op haar salontafel een soortgelijk waxinelichthoudertje staan. Al geruime tijd staat deze op mijn wishlist.
-Een prachtige grote gouden vaas met een gehamerd reliëf.

-Deze klavervormige gouden spiegel lijkt mij ontzettend mooi om in het toilet te hangen.
-Een mooi setje badkameraccessoires is nooit verkeerd. Er is op de site van Zara Home ontzettend veel te vinden. Dit setje lijkt mij wel leuk. Wit met reliëf bloemen.
-Deze waxinelichthouder vind ik wel grappig. Het binnenglaasje is omringd door stukjes drijfhout welke zorgen voor een natuurlijke uitstraling.
-Gouden servetringen om aan tafel te zorgen voor een luxegevoel.
-Dit schort met bladeren vind ik erg leuk. Lekker zomers.
-Op de foto is het niet goed te zien, maar deze tafelloper is wit met een gouden glans. Perfect voor tussen alle seizoens en feestdagen decoraties door.
-Hoe grappig is deze boekensteun in de vorm van een ananas? Ik weet niet of ik een open boekenkast ga nemen. Misschien is hij wel leuk op een plank in de keuken voor mijn kook- en bakboeken!
-Dit printje vind ik wel leuk. Het doet mij een beetje denken aan delfsblauwe tegeltjes.
-In hetzelfde printje als het schort, deze theedoeken. Ik houd ervan om dingen te matchen.

-Om makkelijker schoon te maken en om een optisch opgeruimder huis te hebben kun je decoraties groeperen op een dienblad. Kaarsen zijn erg leuk om op een dienblad te zetten, maar ook leuk om een tray in de keuken te maken met verschillende soorten toevoegingen voor je ontbijt. Bijvoorbeeld potjes met superfoods die je dagelijks gebruikt.
-Deze theedoeken hebben ook al zo'n leuk delfsblauw printje.
-Dit dienblad vind ik echt prachtig. Mijn hele stijl kan vertolkt worden door dit ene dienblad, Klassiek kitsch.
-Een ananas als zoutstrooier. Staat leuk in de keuken naast het fornuis.
-Verschillende printjes placemats zijn nooit verkeerd. Dit printje is erg rustig en geschikt voor elke gelegenheid.
-Een mandje voor (stok)brood is ook handig om te hebben. Dat staat zo leuk op de ontbijttafel.
-Manden op dingen op te bergen in verschillende groottes. Deze manden zijn wit en hebben een witte voering met embroidery kantrandje.
-Dit kussen heeft een overlay van embroidery.

-Deze schaal vind ik zo ontzettend mooi. Prachtig om al mijn fruit op te leggen wat niet in de koelkast hoeft/mag.
-Dit printje vind ik ook erg mooi. Stoffen servetten blijven jarenlang goed en zijn vaak veel mooier dan papieren wegwerp servetten.
-Deze potten wil ik graag in de badkamer zetten om wattenstaafjes en andere toiletartikelen in te bewaren, misschien wel proefmonstertjes.
-Totaal niet nuttig maar wel erg mooi zijn plateau's onder je borden. Ook zou je dit plateau aan de muur kunnen hangen of op tafel leggen onder een groepje stompkaarsen. Multifunctioneel!
-Je ziet het niet zo goed, maar deze fotolijstjes hebben een rand van gevlochten zilver.
-Om in de sfeer van tierelantijntjes te blijven, dit truttige fotolijstje.

Zoals je ziet houd ik van neutrale kleuren (vooral wit) én ben ik gek op gouden accenten. Ik ben blij dat Zara Home zoveel gouden accessoires verkoopt daar ik vrijwel nergens deze kan vinden. Familieleden en vrienden, deze dingen zet ik hierbij op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag in September. Je kan er nooit te vroeg bij zijn haha. Ik weet ook nooit wat ik op mijn verlanglijstje moet zetten. Jullie wel?

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten