10 april 2014

Mijn Ikea Pax droomkast

Hallo lieve lezers,

Een tijdje geen berichten, omdat ik écht niet goed in mijn vel zat. Ik kan nog steeds niet lopen en en was onzekerheid of ik in de toekomst weer zou kunnen lopen. Gelukkig heb ik van de revalidatiearts weer een klein beetje hoop gegeven. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik iets positiever denk en weer wat met enthousiasme kan schrijven.

Ik vind het vaak leuk om een kast te ontwerpen via de pax planner van ikea.
Zoals jullie misschien wel weten ben ik dol op organiseren én dat ik een pax kastenwand wil in mijn woonkamer.
Vandaag heb ik weer een beetje zitten prutsen met een screenshot van een door mij geplande kast.


Voor de kledingkast heb ik gekozen voor twee grote kasten en twee smalle.
Helemaal links is een kast voor de fancy stuff. Speciale schoenen en lange jurken. In de linker grote kast hang ik alle kleding bovenstukken. Blousjes met korte en lange mouwen, hemdjes, t-shirtjes met korte en lange mouwen en eventueel andere tops. Op de bovenste plank zet ik twee grote manden met links panty's en maillots en in de rechter bak de sjaals die uit een ander seizoen zijn. Tussen de twee rails is een plank waar een uitschuifbare accessoireplank op ligt.
Ik de rechter grote kast wil ik aan de hoge rails al mijn vestjes en blazertjes hangen. Ook korte jasjes kunnen hier hangen.
Op de rail daaronder hang ik de kortere (casual) jurkjes en rokken/rokjes. Op de onderste plank is nog ruimte voor meest gedragen schoenen. De kasten zijn erg diep waardoor er twee rijen schoenen kunnen staan.
Rechts heb ik nog een smalle kast geplaatst voor tassen, accessoires, broeken en sneakers.

Wat voor kledingkast heb jij, en droom je eventueel ook van een walk in closet?

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten