30 april 2014

Shoplog: Woensdag 30 April

Hallo lieve lezers,

Long time, no see. Ik ben de laatste tijd een beetje inspiratieloos.

Vanmiddag na mijn revalidatietherapie ben ik even lekker wezen winkelen met mijn moeder.
Ik had een aantal dingen nodig, en er was vanaf 17.00 1+1 gratis bij Kruidvat. Helaas waren wij in een filiaal zonder Catrice, volgende keer beter dus.

Deze longlasting lipstick van Rimmel in de kleur 120 - Cutting edge is een heel donkerrood/paarse lipstick. Zangeres Lorde is erom befaamd. Helaas geen trendkleur voor deze Lente/Zomer, maar wel erg mooi.  van €7,99 voor €3.99

De Maybelline color tattoo 24hr in de kleur 40 - Permanent Taupe werd door Serena van Beautylab aangeraden als kleur voor de wenkbrauwen. Aangezien ik redelijk donker haar heb met een assige ondertoon leek me dit een erg mooie kleur. Tot nu toe heb ik alleen nog maar wenkbrauwpoeder gebruikt, maar ben zeer benieuwd naar deze cream shadow. Mocht het niks zijn voor mijn wenkbrauwen, dan is hij nog altijd prachtig als oogschaduw (misschien zelfs wel super voor contouren!). Van €10,49 nu voor €5,25

Een doorzichtig lakje van Rimmel van €7,99 voor €3,99. Dit nagellakje zou 3D plumping zijn. Ik heb geen idee wat dit zou mogen betekeken. Het klinkt in ieder geval veelbelovend.
Een zwart lakje van Rimmel van €3,99 voor €1,99. Ik wil mijn teennagels graag zwart lakken deze zomer. Op mijn gewone nagels heb ik het liefst mijn donkerrode lakje van Chanel (Malice 637).
45 - Fantasy fire is een speciale topcoat van Max Factor. Wanneer je deze naam googled krijg je het effect op verschillende kleuren lakjes te zien. Het is een beetje een multicolor spectaflair lakje, heel bijzonder. Van €4,99 voor €2,49

Ik heb veel goede dingen gelezen over deze gelliner, daarom besloot ik hem mee te nemen om ook eens te testen. Ik ben benieuwd of hij goed zwart is en lang houdt. Van €12,49 voor €6,25.

Bij de Wibra kocht een een handige zwarte zonnebrillenkoker. Ik heb laatst uit nood een tweede zonnebril gekocht, waar ik nog geen koker voor had. Deze brillenkoker was maar €1,99 en kon ik daarom niet laten liggen.
Ook kocht ik een yogabroek die erg fijn zit. Ik heb mijn sportcapri thuis in Groningen liggen en voor mijn revalidatietherapie raadde de therapeute mij aan om de volgende keer een makkelijke broek aan te trekken. Hij was maar €5,99.
Als laatste bij de Wibra kocht ik een handige hobby verdeeldoos. Ik heb mijn hobby voor het naaien van mijn eigen kleding etc. weer opgepakt. Voor alle kleine fournituren een de accessoires van mijn naaimachine had ik nog een handige verdeeldoos nodig. Ik heb bij de action ook nog een grote opbergbak van 42 liter gekocht voor €4,79. Deze bak heb ik niet op de foto gezet.

Bij Dixons kocht ik na aanraden van de ontzettend aardige verkoper, deze hoofdtelefoon. Nieuwschierig als ik was naar het geluid heb ik deze direct uitgetest, vandaar geen verpakking. Ik moet zeggen, hij zit aardig comfortabel en geeft goed geluid. Nu kan ik heerlijk muziek luisteren, filmpjes kijken op youtube en series volgen bij mijn ouders in de woonkamer. €19,99































Als laatste kocht ik dit jurkje met bretonse streepjes bij de Hema voor €15,00. Ik ben niet van plan deze als jurkje te gaan dragen. Ik ga hem innemen tot een t-shirt, aangezien ik al bijna twee maanden op zoek ben naar hét perfecte t-shirt met een navy bretons streepje met 3/4 of lange mouwen mét stretch (anders gaat hij zo lubberen na een paar keer gedragen te hebben). Gelukkig hing er nog één jurkje bij de Hema, toevallig mijn maat.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Ik ben erg blij met mijn aankoopjes!

Liefs,
Esmée

4 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik vind dat laatste jurkje ook wel leuk als jurkje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is zeker ook leuk als een jurkje, maar ik wil hem graag als shirt gaan dragen!
      Ik denk dat ik hem naar binnen omsla en aan de binnenkant een systeem met haakjes en oogjes maak zodat ik hem ook nog als jurkje kan dragen!

      Verwijderen
  2. Leuke aankoopjes! Ik heb bij de 1+1 gratis actie van Kruidvat ook een Maybelline color tattoo gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welke kleur heb je gekocht? De permanent taupe past helaas niet bij mij als wenkbrauwkleur!

      Verwijderen