18 mei 2014

Musthaves in de voorraadkast/koelkast/vriezer

Hallo lieve lezers,

Ik heb eens even goed nagedacht en weer een lijstje gemaakt.
Een lijstje van de dingen die je naar mijn idee op voorraad zou moeten hebben.

De volgende producten, zijn producten welke ik regelmatig gebruik en frequent op mijn boodschappenlijstje staan. Nu heb ik zelf ook een fijn overzicht van al deze producten, zodat ik hopelijk nooit meer tekort kom.


Voorraadkast:
Bloem (spelt of een andere soort)
Suiker (bijv. kokosbloesem/palm)
Pure chocoladechips/drops
Bakpoeder & gist
Lange vingers
Havermout
Poedersuiker
Pasta: spaghetti, lasagnebladen en bijv, farfalle of fusilli.
Tomaten passata = gezeefde tomaten
Tomatenpuree, kleine blikjes
Zoete aardappels
Tortillawraps

Koelkast:
Croissantdeeg, blikje
Geraspte kaas
Eieren, liefst vrije uitloop of biologisch
Appels
Naturel roomkaas, twee bakjes
Citroenen, liefst biologisch
Uien & knoflook
Slagroom, houdbare kan ook in de voorraadkast
Een soort melk: koemelk, amandelmelk, hazelnootmelk, sojamelk etc.
Pakje boter
Veel groenten en fruit


Vriezer:
Ingevroren fruit
Bladerdeeg
Ingevroren groenten
Vlees of vleesvervangers, sowieso (nep)gehakt & kip(achtige stukjes)
Het is ook altijd handig om ijsblokjes te hebben in de vriezer.

Heb jij nog aanvullingen op dit lijstje? Laat het me dan weten zodat ik het erbij kan zetten.

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten