22 juni 2014

Lancôme Erika F

Hallo lieve lezers,

Gistermiddag was ik even in de stad en liep ik langs de Ici Paris XL. Ik herinnerde mij dat ik nog 25% vipkorting had, en eenmaal in de winkel kwam ik erachter dat ik nog een cadeaubon had van mijn privilegepunten. Erifa F van Lancôme stond al een tijdje op mijn wishlist. Eindlijk heb ik hem. Let's take a look.


Het doosje alleen al vind ik supermooi. De oogschaduw heeft een ingedrukt reliëf van een (vermoedelijk) roosje. In plaats van het sponsapplicatortje had ik liever een klein kwastje gezien zodat je geen extra kwast hoeft mee te nemen wanneer je Erika F meeneemt in je tas.

Hier een swatch van de kleur. De kleur van de oogschaduw is erg moeilijk om te omschrijven. Ontzettend shimmery, met grijs, taupe, groen, goud en zilver in één. Hij matcht heel goed met de binnenste ring van mijn oogkleur, maar zal eigenlijk iedereen wel staan aangezien er zoveel verschillende tinten in zijn verwerkt.


Erika F van Lancôme kost normaal €28,50. Met korting betaalde ik er slechts €16,37 voor. Dat is in totaal maar liefst 42,5 % korting. Wil je Erika F ook aanschaffen? Dat kan hier.

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten