19 juni 2014

Mijn lipstick collectie

Hallo lieve lezers,

Allereerst, sorry voor de zeer lange afwezigheid. Ik ben de laatste paar weken heel erg druk in mijn hoofd geweest en kon geen inspiratie en motivatie vinden om te schrijven. Inmiddels heb ik weer een aardig lijstje met blogpost ideeën gemaakt, en ben ik van plan om weer een stuk regelmatiger te gaan schrijven.


Vandaag wil ik jullie mijn collectie lipsticks laten zien.


Van links naar rechts:
Mac cosmetics "creme d'nude" cremesheen, zeer favoriet.
Mac cosmetics "girl about town" amplified
Mac cosmetics "ruby woo" matte
Inglot cosmetics "144" Licht barbieroze, draag ik vrijwel nooit meer.
Essence "03 dare to wear" Een rode lipstick met koele ondertoon.
Catrice "240 hey nude..."
Rimmel "120 cutting edge" Diepe pruimkleur
Yves saint laurent "18 rose pastelle" vernis à lèvres
Yves saint laurent "1 nude beige" rouge volupté

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Heb jij ook een favoriete lipstick?

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten