1 juni 2014

Shoplog week 22

Hallo lieve lezers,

Vandaag een verzamel shoplogje van de afgelopen week. Ik heb goed nieuws! ik ga aankomende week terug naar Groningen, naar mijn eigen huis. Ik kan inmiddels weer wat lopen en hoop me daarom te kunnen redden in mijn eigen woning. Omdat ik weer terugga had ik wat dingen nodig, maar ook gewoon wat leuke dingetjes.

-Bij de Bruna kocht ik een setje transfervellen. Ik heb een tijdje geleden een wit t-shirt gekocht waar ik een print op wil maken. Omdat ik nu eindelijk ook een strijker heb kan ik opdrukken gaan maken. €5,99
-Bij de Xenos kocht ik een turquoise geurbrandertje. Ik heb een tijdje geleden mijn lieve mooie craquelé brandertje van the Bodyshop kapot gegooid omdat er een mini brandje ontstond met een zakdoekje en de kaarsjes op mijn dienblad. €1,79
-Bij de blokker kocht ik een soort mini zonnebrillenkokertje. Handig om oorbelletjes en kleine dingetjes in mee te nemen op reis. Ook handig om je oortelefoontjes in mee te nemen. €1,49
-Bij de Kruidvat had ik met mijn voordeelkaart 30% korting op Zenner. Deze schuifkammetjes waren het enige leuke wat ik kon vinden. Ik zal nog een foto op Instagram plaatsen met hoe ik ze draag. €3,50

-Bij de Zeeman kocht ik deze ontzettend leuke placemat die ik wil gebruiken voor fotografie. Het is een slappe placemat van stof, en kan dus daarom ook opgevouwen worden. €1,49
-Bij de Xenos kocht ik deze mooie matte barok servetten, ook voor fotografie. €1,49
-Bij de Blokker kocht ik een klein pakje toiletreinigingsdoekjes. Als ik volgende week terug ben, ga ik eerst de hele badkamer schoonmaken. Mijn mannelijke huisgenoten zijn niet erg schoon helaas. €1,-

-Voor mijn strijkijzer had ik ook strijkwater nodig. Bij de Blokker was deze fles van Robijn nu maar één euro. Ik gebruik ook altijd wasverzachter en de verfrissingsspray van Robijn.
-Op mijn kamertje heb ik geen plek voor een strijkplank. Daarom bestelde ik online bij Blokker deze strijkdoek die je op tafel kunt leggen. Ik ben benieuwd of dit fijn strijkt. Nu kan ik eindelijk mijn blousjes thuis strijken. €3,99

Helaas komt de kleur op de foto niet goed over. In het echt is dit bamboe servies een middel zeeblauwe/teal kleur. Ik wilde al een tijdje een paar mooie "plastic" bordjes en kommetjes. Dit bamboe servies lijkt van plastic te zijn, maar is veel sterker. Ik heb van alles vier stuks gekocht. De bordjes voor brood, de grote kommetjes voor bijvoorbeeld havermout en de kleine bakjes voor nootjes etc. De bordjes en grote kommetjes waren beide €1,99 per stuk, de kleine €0,99.


Bij de Xenos kocht ik ook nog deze mooie fles. Ik drink niet vaak drank, maar af en toe een glaasje bessen vind ik nog wel lekker. Ik denk dat de roze rode drank erg mooi staat in deze fles. Ook zou je de fles kunnen gebruiken als vaasje! €1,79

Bij de H&M kocht ik deze zwarte basic short en witte singlet. De short was €9,95 en de singlet €4,95. Die kan ik nu fijn van mijn lijstje afstrepen!

Ook kocht ik bij de H&M deze wit met navy geruite blouse. Op de ellebogen zitten patches. €24,95.
Als laatste kocht ik een fijne sportcapri erbij. Drie maal per week sporten lukt niet met één sportbroekje. De prijs voor deze capri was ook erg fijn, namelijk €14,95. Zo wil ik er nog wel een paar bijkopen. Ik ben nog van plan om een lange aan te schaffen voor wat frissere dagen.

Ik hoop dat jullie mijn verzamel shoplogje leuk vonden. Ik ga lekker genieten van al mijn nieuwe spulletjes.

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten