14 juli 2014

Shoplogje Dille&Kamille

Hallo lieve lezers,

Dille&Kamille, ik ben gek op je. Ik kan zeker wel een uur ronddwalen in de Dille&Kamille.
Ze hebben zoveel kleine keukenhulpjes, bakvormpjes, keukentextiel en nog allerlei andere leuke dingetjes.

 Afgelopen week was ik op vakantie in Zuid Holland, en gingen wij onder andere een dagje winkelen in Haarlem. Helaas is er nog geen Dille&Kamille in Groningen (staat overigens wel op hun planning, ik heb ze gemaild met een smeekbede), maar wel in Haarlem. Ik heb er een aantal dingetjes gekocht die ik nodig vond voor in mijn stash.

Zes kleine gebaksvormpjes met losse bodem. €1,25 per stuk. Hierin kun je bijvoorbeeld een korstdeegje bakken en vullen met bijvoorbeeld verse vruchtjes en room, maar ook kleine appeltaartjes. Een volle notenkoek bakken kan natuurlijk ook!

Shame on me. Ik had nog helemaal geen bakkwastjes. Bakkwastjes kun je gebruiken om vormen in te vetten, of om eistrijksel over ongebakken deegproducten te strijken. De grote was €2,95 en de kleine €1,75.

Deze grote servet vond ik erg leuk. Hij heeft een printje met citroenschijfjes. Ik wil zulke stofjes, theedoeken en servetten verzamelen voor foodstyling. €2,25

Dit flesje leek mij handig om makkelijk een dun straaltje olijfolie mee te gieten over salades en aardappeltjes voor in de oven. Ik ben altijd ontzettend onhandig bezig met een grote fles olijfolie waarin een wijde opening zit. Ik hoop dat dit beter werkt! €1,95

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Ik ben in ieder geval ontzettend blij met mijn aankoopjes van Dille&Kamille.

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten